فضيـــــحه طالبه ثـــــــــانوى فى المنصوره

  1. فضيـــــحه طالبه ثـــــــــانوى فى المنصوره

    ...]
    .اليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن


    القصه تقول ان فيه بنت تدرس في الثانويه واسمها (أمل) مره راحت السوق مع امها


    وقابلت واحد المهم عجبوا بعض و خد رقم تلفونها و هى كمان خدت رقمه
    ا
    لمهم اخذت الرقم واتصلت عليه تعرفت عليه وهو اسمه (خالد) تعرفو علي بعض وزادت العلاقه وقوت بينهم ... كلن منهم
    طبعا عايز يقابل الثاني و ما لقيوش اى طريقه وفجأه جت فكره لخالد...


    ق
    ال اقولك يأمل ما نتقابل عند المدرسه ..
    قالت أمل:: ما ينفعشى بابا بيوصلنى ؟؟؟

    قال اسمعي انتي ابوك بيوصلك الصبح ويروح الشغل علطول صح؟

    قالت :صح ..



    قال انا اعدى بالعربيه وتركبي معايا

    قالت بس المديره هتتصل على البيت و تقلهم انى ماجيتش المدرسه

    قال :: افصلي التليفون وارتاحي

    قالت::بس خايفه اتكشف

    قال نجرب مش هنخسر حاجه

    المهم راح ابو أمل ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني الا وخالد واقف وركبت أمل بسرعه وراحوا فطروا في مطعم البغل و قعدوا يتحاكوا لحد ما جه معاد طلوع اكل من المدرسه

    راح خالد و وصل أمل ورجعت البيت وهي خايفه بس محدش خد باله من الموضوع .. وكلمت خالد على طول وقالت ان اهلها ما ع رفوش حاجه وطمنته وقعدوا يتكلموا شويه وقال خالد ايه رايك اقابلك بكره تانى

    قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره

    قال :المر ه ديت جايب لك هديه روعه

    قالت : شوف عدى انتا و احنا نشوف ينفع و لا لاء

    و عدى خالد في نف س الوقت وركبت أمل

    المهم اسبوع كامل من السبت الى الاربعاء على دا الحال ...

    وجا يوم السبت اليوم اللي نست فيه أمل تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد ..

    ولا التليفون يرن ..قامت ام أم ل (يالله صباح خير)

    ام أمل:الو

    المديره ::الو السلام عليكم

    ام أمل :عليكم السلام مين بتتكلم ؟؟

    المديره::انا الاستاذه هدى مديرة المدرسه اللي تدرس فيها بنتك

    ام أمل:: اهلا خير

    المديره :لا ان شاء الله خير بس أمل لها اسبوع ما جاتش المدرسه هى عيانه ؟؟

    ام أمل ::ازاى ...((وصرفت الموضوع)) ايه الله يسلمك البنت عيانه شويه بس

    المديره :: طيب ان شاء الله تقوم بالسلامه ::

    ام أمل دارت بها الدنيا وما عرفتش تعمل ايه هل تقول ابو أمل ولا تمسك البنت وتسالها ؟؟..؟؟

    المهم قالت لابو أمل عن كل شيء وقال اسمعي ماتقوليلهاش اي شيء انا بشوف هتروح فين ...

    ويوم الاحد وصل ابو أمل بنته ومشى شوي و ركن الا و شويه وقفت الاوبل فكتراا وتركب أمل بنته المهم مشى وراها ابو أمل لحد العربيه ماوقفت عند مساكن العبور اخر المنصوره ونزلت أمل وخالد ووقف ابو أمل ونزل ومسك البواب وقاله في اي شقه ساكن الواد ده ؟ وقاله شقه 14 وطلع ابو أمل المهم خبط على الباب وفتحت أمل وانصدمت

    ساعه مشافت ابوها وضربها وهي جريت للمطبخ واخذت السكينه عايزه تخوف ابوها وغلطت وطعنته في صدره و اترمى الابو مغمى عليه وجا خالد وشاف الموقف وقال ل أمل بسرعه شيلي معي للحمام

    وحطوه في ((البانيو)) وملوه مويه وحطو عليه صابون الغسيل و تايد عشان الرغوه وطلعو

    ورجعت البنت للمدرسه وهي تفكر في اللي حصل حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسه ورجعت مع الباص و خبطت باب البيت الا المفاجأه الغريبه ابوها فتح لها....

    وصوتت وقالت ::بابا مستحيل












    رد أبوها :

































    مع تايد الغسيـــــــــل ما فيش مستحيــــــــــــــــــــ ـــل

  2. التعليقاتاظهار التعليقات
  3. الملكة 14-05-05
    T:::: T:::: T:::: مع تايد الغسيـــــــــل ما فيش مستحيــــــــــــــــــــ ـــل
  4. amr 24-05-05
    شكرا ياخى الكريم على هذا الغسيل الرائع
  5. MaGnOuN SoFt 26-05-05
    حلوه
  6. MaGnOuN SoFt 29-05-05
    shdida D
  7. mhmoud 25-06-05
    بجد قديمه اوى اوى زسمعتها عن برسيل
  8. SemSem 02-07-05
    مش ممكن حكاية تحفة بس هوة حصل اية للأب

    T:::: بهزر
  9. almokatel 05-07-05
    حلوة جدا بس برسيل احلى
الزوار وجدوا هذه الصفحه بالبحث عن :

فضيـــــحه طالبه ثـــــــــانوى فى المنصوره

الكلمات الدلالية (Tags): المنصوره, طالبه, فضيـــــحه, فى

فضايح المنصورة

دردشة المنصورة

فضائح المنصورة

شراميط المنصورة

شراميط المنصورهفضائح بنات المنصورةفضائح المنصورهشرميط المنصورهشرميط المنصورةفضايح بنات المنصورةفضيحة المنصورةفضايح المنصورهفضائح بنات المنصورهصور شراميط المنصورةصور شراميط المنصورهدردشه المنصورهدردشة بنات المنصورةفضيح المنصورهفضايح بنات المنصورهفضيحه المنصورهصور بنات المنصورةارقام شراميط المنصورهصورشراميط المنصورهشرميت المنصورهشرميت المنصورةصوربنات المنصورةارقام شراميط المنصورةدردشه بنات المنصورهصور بنات المنصورهفضاىح المنصورةفضيحة المنصورهدردشه المنصورةارقام وصور بنات شرميط‎ ‎المنصورةدردشة بنات المنصورهسها المنصورةسها بنت المنصورةشات شراميط المنصورةصوربنات المنصورهفضيح المنصورةشراميط ثانوىارقام بنات شراميط من المنصورةسها المنصورهشراميط العبوردردشة المنصورهفضايح النسؤان فى المنصؤرةصورشراميط المنصورةشراميط من المنصورةفضايح نسوان المنصورةصور سها المنصورةفضائح شراميط المنصوره


مقالات مشابهة
  1. 25 ألف دولار ثمن لوحة رسمها شيمبانزي
  2. موضوع عجبنى

Search Engine Optimization by vBSEO